keskiviikkona, marraskuuta 22, 2006

SNY 2006

Minun salainen neuleystäväni oli http://vinkuvatpuikot.homeip.net/ :) Kiitoksia, yllätykset osuivat nappiin joka kerta! Hieman olin eilen ihmeissäni, kun jäin töistä pikkujouluihin ja soittelin kotiin lapsille hyvät yöt. Mies nimittäin kertoi pakettikortin odottelevan kotosalla ja hän mainitsi lähettäjän nimen. Mietin ensin, että "mitäs mä olen tilannut ja unohtanut"... Kunnes hihkuin puhelimeen, jotta "mun sny, paketti on mun sny:ltä!". Mies oli, että "aha". Vaistosin silmien pyörittelyn :D KYllähän hänkin sitten ymmärsi, että mitä tarkoitan. Eilen ei mies kerinnyt postiin ajoissa, mutta tänään ajeltiin kotiin postin kautta. Maltoin mieleni, että repinyt pakettia auki jo autossa :)

Kotosalla paketti nopsasti auki ja sitten lasten käsiltä suojaan. Paketista paljastui kaikkea ihanaa; kerä jojoba-lankaa, maraboun suklaata, helmiä, teetä, servettejä ja Knitting Vintage Socks-kirja! Ihana, ihana, ihana! Kuvankin jo nappasin, mutta sen saan liitettyä vasta illemmalla.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu