sunnuntaina, marraskuuta 12, 2006

Hopeaa...

... tuli työstettyä :) Eilen ja tänään oli hopeatyökurssin ekat päivät. Vielä on 3 päivää jäljellä. Rahaa on palanut jo 50 euroa, tuloksena 2 ranneketjua ja yksi hopealevystä taottu rannekoru. Ensi kerralla teen rintaneulan, johon on hopealankaa valmiina. Mitäs muuta mä haluaisin tehdä?
Napsin kuvia huomenna, nyt en yksinkertaisesti jaksa.

Mun toivelista Joulupukille :D :D :D

- muutama metri 1,o mm hopealankaa
- 0,6 tai 0,8 mm hopealevyä (18cm pitkää) parin rannekorun verran
- saha ja nippu teriä
- veivit (3mm, 4mm ja 5mm -> jos jollakin on ko puikkoja muina kuin puisina taikka muovisina ylimääräisenä, niin minulle voi lähettää :))
- puutikkuja sahaamista varten
- ruuvipuristimet
- pallopäinen vasara
- kumipäävasara
- litteäpäiset pihdit
- Smycken från Vikingatid och Nutid (Irene From Petersen)
- Silversmycken du kan göra själv (Irene From Petersen)
- Upeat, helpot korut (Stephen O'Keeffe) -> ollut alennusmyynnissä, ja mä missasin :/

Neulomismaailmasta tahtoisin vaikka mitä, mutta ne eivät ole niin hyvin perusteltuja. Hopeamaailmasta tosiaan uupuu sopivia tykötarpeita. Toivottavasti Joulupukki osaisi valkata sopivia lahjoja. Olen ollut kiltti :)

2 kommenttia:

9:24 ip. , Blogger Miroin kirjoitti...

Pitäisköhän munkin tehdä tuollainen lahjalista blogiin? Pelkään vaan että ne joilta lahjoja kaipailen ei sitä lue..
Miestä varten olen kirjoitellut, (muka itselleni lappuja )erityökaluista joita minulta puuttuu ja jättänyt niitä esille vähän joka paikkaan.. Ja reilun viikon päästähän mulla on synttäritkin ;)

 
9:45 ap. , Blogger Katjuska kirjoitti...

Mä vinkkasin miehelle, että mistä osoitteesta mun lahjalista löytyy. Eilen sain kuulla, että "älä nyt osta mitään korutyökaluja, mä keksin sulle joululahjan". :) :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu