tiistaina, maaliskuuta 20, 2007

Socks, glorious socks!

I'm almost in love!

Nuo sukat haluan tehdä. Ennen kuin maksan ohjeen, pitäisi tutkia lankavaihtoehtoja. Villaa se ei voi olla, mutta joku sekoitelanka? Villa kutittaa pohkeissa aina.

I want to knit those socks! Before I order the pattern I need to think about the yarn. Yarn cannot be wool, because it's always itches (calf-area at least). Maybe cotton-mix yarn?

Maalatut aarrearkut:

Here are the painted treasure chests:



Uusi hiusväri ;)

And here is my new haircolor ;)

2 kommenttia:

3:50 ip. , Blogger valipala kirjoitti...

Heeei, Magee väri hiuksissa!

Täällä ollut vähän neulomusblaah (meganuha yms.), mutta jospa se taas tästä.

Nähdään...

 
7:45 ip. , Blogger Katjuska kirjoitti...

Kiitos :)

Nähdään, mennäänkö vaikka leffaan?

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu