keskiviikkona, elokuuta 29, 2007

Pikainen päivtys / A quick update

Aloitin eilen Anouk-mekon kummitytölle. Tulee pinkki :)

I started the Anouk-dress yesterday for our GD (she is only 5 weeks old). The dress will be pink :)

Langatkin on suurinpiirtein laskettu. Se on se 15kg. Vuoden loppuun mennessä siis pitäisi kuluttaa 1,5kg lankaa. Pari neuletta itselleni ja se olisi siinä. Tosin nyt on alkamassa pipo&lapanen-kausi ja niitä pitäisi tässä hissuksiin alkaa kutomaan. Ainakin langat on valmiina :D

I've counted the yarns. My stash is 15 kilos. By the end of this year I need to use 1,5 kilos of yarn. Two jumpers for myself and that would be it. But now the season of hats and mittens is starting very soon and I need to knit some soon-ish. Well, at least I've got the yarn ready :D

Tajusin tänään, että mun pitää ostaa jostakin kunnollinen mittanauha. Sellainen jossa on sentit ja inchit. Muuten joutuu tarkistamaan netistä tarkat mitata.

I realized today that I need to get a proper maesuring tape for the knitting. I need one with cm's and inches. Now I need to check from the net every now and then.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu