lauantaina, syyskuuta 08, 2007

Flunssa/The flu

Flunssahan se iski uudelleen :/ Olen saikulla ja se taas tarkoittaa neulomisaikaa :) Eilen lääkäri komensi lepäämään. Päätin sitten odotella miestä töistä (kuljemme samaa työmatkaa) ja menin leffaan. Kävin katsomassa uusimman Shrekin, ihan jees leffa. Mieskin on kipeänä, mutta kun oli pakko olla töissä eilen.

I've got the flu again :/ I'm on sick leave and that means a loads of knitting time :) Yesterday I went to see the doctor and he ordered me to rest. I decided to wait for DH and I went to the movies. I saw the Shrek 3, the film was okay. DH's got the flu as well but he had to work yesterday.

Tänään on kummitytön ristiäiset. Malttamattomana jo odottelen <3 Vieläkään ei tiedetä pienen neidin nimeä. Anouk-mekko on melkein valmis, napit vain uupuvat. Mekon lisäksi pieni neiti saa kuusi hopealusikkaa. 6 tänään ja sitten yksi samaa sarjaan jokaisena syntymäpäivänään. Miehen perheen tapa :)

Today is the Christening of our GD. Can't wait <3 We still don't know what her name will be. Anouk-dress is almost ready, still need to sew the buttons. That's just one of the pressies. She'll get six silver spoons today and the one spoon/fork etc for every B'day. That's a sort of a tradition in my DH's family :)

Myöhemmin tänään sitten kuviakin. Sain juuri valmiiksi kaulurin Nallesta kuopukselle.

I'll download some photos later today. I just finished the neck-warmer for my younger son.

1 kommenttia:

11:12 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Oh, so sorry to read that you're sick. Hope you will feel better soon!
Nevertheless I wish you a nice weekend,
your secret pal

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu