perjantaina, kesäkuuta 29, 2007

Nettivaikeuksia/Problems with connections

Kämppään tulee kaksi yhteyttä, kumpikaan ei toimi. Ärsyttävää. Surffaan kommarilla ja voin sanoa sen olevan hidasta. Toivottavasti saavat systeemit pelittämään ensi viikolla.

We have two connections in our house, either of them works at the moment. Very annoying. I'm using my communicator as a modem and it's really slow. Hopefully they'll fix the problems next week.

Harry Potter-sukkaparin toinenkin jäsen alkaa olemaan puolessa välissä. Lisäksi olen kutonut puolet IK:n Clementine Shawlettesta. Sukan jälkeen sitten se toinen puolikas ja sitten pähkäilemään seuraavaa kohdetta. Onneksi kesälomaa on vielä 4 viikkoa jäljellä :)

The other sock from the Harry Potter sock is almost ready. While knitting that sock I've been knitting the Clementine Shawlette (from IK). The first half is done and after the HP-sock I'll knit the other half. Then I can start wondering the next pattern. Luckily I've got 4 more weeks before going back to work. I love my 5 week summer holiday :)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu