keskiviikkona, syyskuuta 19, 2007

Pie ja chilit/Pie and chilies

Ei ole ollut aikaa kutomiselle, töissä on kamala kiirus. Päätin jättää espanjan kurssin väliin, koska aikaa ei vain. Jos siis haluaisin kutoa yhtään mitään.

I haven't had that much time for knitting, it's hectic at work. I decided to cancel my Spanish course, I just haven't got the time (if I want to knit at all that is).



Banoffee Pie, johon Miroin kyseli ohjetta :)

15 Digestive-keksiä
70 g sulaa voita
keksit muruiksi ja voi sekaan, painele vuoan pohjalle
1 tlk condensed milk
(itse keitän vesikattilassa noin 2½-3h),
avaa tölkki varovasti ja kaada toffee keksipohjan päälle
3-4 banaania, paloina toffeen päälle
250g Flora Vispiä, vaahtona koko komeuden päälle
Suklaata rouheena, nonparelle tmv koristeeksi.


I'll do the Banoffee Pie this way;

15 Digestive-biscuits+70 grams melted butter
1 can condensed milk
(I'll let the tin boil in the pan with water for 2½-3 hours)
Spread the toffee on top of the biscuit-base
3-4 bananas, sliced
on top of the toffee
250 grams low fat cream, whipped
on top of the bananas
Some chocolate or similar to decorate


Chili"tarhani" :)
My Chilies :)


1 kommenttia:

8:47 ap. , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kiitos, ihanasta reseptistä.
Kaitsun herkkua kun on sekä banaani, että toffee :) Ainoa mikä tuossa ketuttaa on tuo aika... Noh hyvän takia on jaksettava odottaa.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu