maanantaina, joulukuuta 31, 2007

Hyvää Uutta Vuotta 2008! / Happy New Year 2008!

Juuri sopivasti ennen vuoden vaihtumista sain valmiiksi Josephinen! Jee!
Just before the year ending I managed to finish the Josephine. Yippee!

Patterns: Josephine (IK, summer 2007)
Yarn: Novita Bambu (320gr)
Needles: Addi circ's 3½mm



Mieheni pacman-lapaset, lankana Sandnes Garnin Parfect.

My DH's pacman-mittens :) I used Perfect from Sandnes Garn.

Joulupukki toi minulle kirjoja :)

Santa Claus brought me some books :)


Jouluinen juustokakku (mausteinen glögitorttu Pirkan ohjeista)

Christmas cheesecake


Sitruunajuustokakku

Lemon cheesecake
Kokeilin Book Depositorya. Todella nopsa toimitus! Tilasin kirjat viime viikolla ja sain ne tänään. Kaksi Tilda-kirjaa ja sitten Knitting Lingerie Style. Muutama malli suorastaan huutaa puikoille. Tässä piakoin pitänee kokeilla.
I tried the Book Depository. Quick delivery! I got 3 books today and I ordered the books last week. I ordered 2 Tilda books; Sew Pretty Homestyle and Crafting Christmas Gifts. The third book is the Knitting Lingerie Style. I really like those patterns, I might try few of them soon-ish.
***********************************
MYYN:
The Best of Interweave Knits: Our Favorite Designs from the First 10 Years
Jos kiinnostaa, niin mailia missycats @ hotmail . com (poista välit)
***********************************

1 kommenttia:

4:22 ip. , Blogger Tini kirjoitti...

oooh yummy ( the cakes and josephine!)
have a great new year full of health and joy!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu