torstaina, marraskuuta 08, 2007

Secret Pal, birds, muffins and chilies

Sain paketin Secret Palilta:)
Kiitoksia! Lammasmitta on loistava. Pitää laittaa se piiloon, lapset tykkäävät siitä myös :)
I received the second parcel from my Secret Pal :)
Thank you! The sheep measuring tape is brilliant. I need to hide from my kids, they like it too :)

Tässä on minun talvikamut. Here's my winter friends.


Suklaarouhemuffinsseja, vaniljakreemitäytteellä. Aivan ihanan makuisia!

Some chocolate chip-muffins with vanillacreme filling. They were delicious!

Kaikki chilit män roskiin. Kutsumattomat vieraat hyökkäsi niiden kimppuun :( Kokeilen uudelleen maaliskuussa. Tässä on satoa.

I had to throw all my chilies to the bin. They had some unwanted visitors :( I'll try again in March. But here's the harvest.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu