sunnuntaina, toukokuuta 10, 2009

Where are my 5mm dpn's? /Missä 5mm puikot?

Someone is steeling my 5mm dpn's *lol* I'm sure I had a set of those but I cannot find them anywhere. Just when I need them. I'm knitting the sleeves for the FLS and I really need the dpn's or 30cm circ's. I think I need to do a list of my needles. I think I'll use the Ravelry card for that. I want to finish the FLS and use the cardi. I love it already.

Joku rosvoaa mun 5mm puikot *lol* Olin aivan varma, että sellaiset ovat varastossa, mutta en löydä niitä mistään. Juuri kun niitä oikeasti tarvitaan. FLS:n hihat olisi vaiheessa ja niiden kanssa 5mm sukkapuikot tai 30cm pyöröt olisi tarpeen. Nyt on pakko ottaa projektiksi puikkojen listaaminen. Taidan tehdä sen Ravelryn listauksen mukaan. Haluan saada FLS:n valmiiksi ja ottaa sen käyttöön. Takki on ihana jo nyt.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu