perjantaina, elokuuta 18, 2006

Helmiä ja timankeja :)

Nyt olen keskittynyt koruihin (ja niiden hankintoihin). Tosin joka arkiaamu ja ip tulee neulottua yksi mallikerta lisää BO:hon. Olen ihastunut alpakkalankaan. Miksi en uskonut kehuja aikaisemmin. Nyt haluan myydä Novitan lankoja ison kasan pois ja ostaa tilalle alpakkaa. Mies saattaa katsoa hieman kieroon tätä suunnitelmaa :D




Eilen näpräsin valmiiksi rannekorun. Näpräämistä tuo minun puuhasteluni vielä on. Jospa se taito paranee harjoituksella? Hopealankaa, urallisia hopeahelmiä ja vihertäviä makeanveden helmiä (nuggetteja). Olen aikalailla ylpeä saavutuksestani!





Muutama riipus. Tuo iso on jo saajansa löytänyt, mutta saaja saa asiasta tietää vasta jouluna ;) Kaksi muuta oli sarjassa "katsotaan, mitä tulee jos..."

Tuolle isolle pitäisi olla ketjun sijaan vaikka nahkanauha. Tilasin juuri sellaista, jospa se sopisi. Ohut ketju ei tuolle sopisi, joten paksu ketju tai joku muu. Tuolle vihreä-ruskealle pitäisi ketju liittää kumpaankin päähän. Jospa pääsisin sille hopeaketjukurssille, sieltä saisi lisää ideoita.



Sain taas kännykkäkoruja valmiiksi, vielä yksi kaipaa hieman duunia. Erityisen ylpeä olen tuosta, jossa on tähti. Jotenkin suloinen ja ihana. Harmittaa, kun en omaan kännykkään sitä saa kiinni millään.





Lopuksi kuva mun helmisäilöstä. Jokaisessa laatikossa on jotain, mun aarteita. Esikoinen mielellään auttaisi ja onhan hän päässyt tutkailemaan pihtejä ja isompia helmiä. Sai oman "kristallinkin". Siitä on pieni ylpeä <3

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu