perjantaina, heinäkuuta 06, 2007

100% puuvillaa& hemmottelua/100% cotton& being spoiled

Huuto.netistä huutamani puuvilla. Peaches & Creamista tulee isohko huivi ja luonnonvalkoisesta tulee neuletakki. Ihanaa lankaa :)

I bought some yarn from Finnish version of eBay. Peaches & Cream will transform into a shawl and the off-white into a cardigan.



KTS-parini lähettämän paketin sain alkuviikosta. Juorulehdet luin lasten päiväuniaikaan heti samana päivänä ja lankaa olen hipelöinyt joka päivä :) Aivan ihanaa ja pehmeää lankaa. Ensimmäinen lankani, joka on käsin maalattu.

My KTS-pal Stephanie send me a parcel, I received it earlier this week. The gossip mags I read during the kids nap-time straight away :) Lovely yarn, the first hand-painted yarn I've ever had. Just lovely! Thank you Stephanie!


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu