torstaina, huhtikuuta 24, 2008

Kool Aid, Shopping, Woodland Shawl

Poikieni suosikki. Kääretorttu omenahillolla ja vaniljakreemillä. Päälle kaakaolla maustettua Flora Vispiä.
My kids love this. A Swiss roll filled with apple sauce and vanilla custard, topped with chocolate flavoured whipped cream.
Hieman kakkuaiheisia ostoksia. Kokkipuoti oli kohteena ja mukavasti jäi tarviketta mukaan.
I did some shopping in Kokkipuoti (they sell cooking, baking etc stuff).
Vihdoin uskalsin kokeilla Kool Aidia ja lankoja yhdessä. Aika kivat tulokset tuli eka kertalaiseksi.
Finally I dared to try Kool Aid with some yarn. Pretty nice colours even for a first-timer.

Chilit ja tomaatit sekä yrtit ilmoittavat keväästä :)
Chilies, tomaties and herbs let me know that the spring is here :)
Olen aivan myyty tämän langan vuoksi. Ihanan pehmeää! Rosarios 4:n bio bamboota. Aion ostaa lankaa lisää.
I just love this yarn. Sooooo soft! Rosarios 4 Bio Bamboo. I will buy more of this yarn. Definitely!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu